Småland...

Jag e uppe i Småland nu. Smålands skogar. Det e sååå skönt så ni anar inte. Bara vara ifrån mina jobbiga brödrar och mamma för ett tag! jag åkte hit i lördags förmiddag och kom fram på eftermiddagen någon gång. om man bortser från att jag har varit ute och promenerat i tre långa och jboba timmar nu precis så är allt faktiskt bra.

Pappa och jag gjorde scones igår morse och jag, pappas flickvän och pappa åt det tillsammans. Hörde ni det? Vi åt tillsammans...! Jag som inte ätit med folk på typ 1-2 månader!!! Okej, sen gick jag ju en lång promenad nu nyss, men jag tycker jag var duktig ändå eller duktig vet jag inte men ja ni förstår..!

Om ni undrar varför jag inte bloggat på ett tag är det för att jag åkt ner hit till Småland och jag kan inte sitta vid datorn alls mycket.. ska försöka sova nu, ska upp tidigt imorgon..

men jag har inte glömt bort er under helgen, skrev ner vad jag åt i mitt block.

Lördag:
Frukost: Inget
Lunch: Godis. (enda jag kunde få ner på bussfärden)
Kvällsmat: 1 och en halv potatis. (sa att jag mådde illa)

Söndag:
Frukost: Inget
Lunch: 1 korv med bröd (fy fan)
Kvällsmat: 2 varma koppen

Måndag:
Frukost: 1 scones med lätta smör (fy fan)
Lunch: Inget
Kvällsmat: Två kycklingklubbor.



hörs imorgn..!

Kommentarer
Postat av: lisen

Vad gör du när du blir hungrig? Jag kan inte somna/vaknar på natten om jag ej äter på dagen? Hur lång tid tar det att gå ner 8 kilo?

2008-03-05 @ 10:19:40
Postat av: fia

Sök hjälp tjejen. Det behöver du verkligen.

2008-03-05 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0