Att vilja ha vingar

Idag är en sådan dag då jag vill försvinna. Bara gå. Försvinna från jorden. Jag orkar inte med ångesten. Jag orkar inte med livet.

Att hoppa från en bro eller köra in i en lastbil? Att försöka bli glad? Hurdå?

Allt känns så sjukt hopplöst. Man vaknar på morgonen, tittar i spegeln och mår dåligt av att man ser ut som man gör. Att man inte har de perfekta benen och ett BMI under 15. Man försöker vara glad under dagen, men hatet mot mat gör att man knappt kan umgås med de man tycker om. Att känna sig fetare än fetast och bli chockad när någon säger att man är fin.

Jag vill dö. Varför får folk som vill leva dö och tvärtom?

Om något händer mig, take care! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du blir inte lyckligare med ett BMI på under 15, tro mig, jag har testat ett BMI på 13,5. Tyvärr kan inget jag säger få dig att ändra på dig så jag slutar här.

Ta hand om dig så gott du kan.
Sara.

2008-05-18 @ 19:29:26
URL: http://blogg.passagen.se/tusseliten
Postat av: celin

jätte bra blogg! kämpa på vännen!

2008-05-19 @ 14:32:39
URL: http://celin.blogg.se/anaownsme
Postat av: Nikki

Nä, inget ska hända!
försöka sova bort de..!?

ta hand om dig

2008-05-19 @ 18:35:47
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: russo

Sökte efter en annan blogg kom av en slump in här. Måste säga att jag vart chockad.
BMI på 15 är ej hälsosamt, hur som helst är svält inget bra sätt att gå ner i vikt på.

Vill du komma i form läs på om kost och hur de funkar. Äter man för sällan på dagen går kroppen i svält läge och då gör den av med minimalt med energi dvs tar inget knappt på fett reserverna. ät istället kring 6 ggr om dagen. frukost/frukt/lunch/frukt/kvällsmål/frukt, inga kolhyderater efter klockan 18.00.

Hur som helst vet inte om de hjälper dig var bara tvungen att kommentera.

Svält är inget bra sätt att komma i form!

2008-05-19 @ 19:41:12
Postat av: Elina

Känner likadant..

2008-05-20 @ 12:48:40
URL: http://heretostay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0